Єпископ Атаназій Шнайдер про пов’язання антиковідних вакцин з індустрією людського плоду
  • Срд, 15/09/2021 - 14:48

Єпископ Атаназій Шнайдер у інтерв’ю виданню LifeSiteNews чітко відповів на питання щодо антиковідних вакцин і їх пов’язання з індустрією людського плоду. Крім того, єрарх висловив свій погляд щодо питання супротиву сумління багатьох людей.

LSN: Ви рішуче виступали проти використання ембріональних клітин, отриманих під час аборту, для розробки, виробництва та тестування вакцин проти COVID. Як ми всі знаємо, багато знавців моральної теології пояснювали, що для окремої особи, яка буде використовувати ці вакцини, це буде просто віддалена співпраця зі злом, і що, з огляду на так поставлені питання, ми можемо прийняти цю ін'єкцію. Ви вже багато разів по суті відповідали на ці питання; ви пояснили свої погляди та думки. Я хотів би запитати Вас сьогодні, чи вам не здається, що ці лідери позбавляють католиків підтримки Церкви з огляду на їхнє право, не кажучи вже про їхній обов’язок, на спротив сумління, яке може поширюватися навіть на відмову?

Єпископ Шнайдер: Це очевидно, тому що ... церковна влада каже, що ви можете зробити цю вакцинацію, тому що існує моральна теорія, яка каже, що це віддалена матеріальна співпраця. Вони цим заспокоюють і приглушують совість; цим вони істотно послаблюють будь-який опір, який ми повинні чинити.

А ми повинні чинити опір і протестувати проти жахливого явища в нашому суспільстві, так званої «індустрії плоду». Ми повинні розрізняти дві різні галузі, які, звичайно, тісно пов’язані між собою: сама індустрія абортів, яка є жахливою, та інша: так звана індустрія плоду (фетальна індустрія), використання тканин абортованих немовлят та маркетинг частин тіла абортованих немовлят. Тут вони використовуються для досліджень або для виробництва ряду ліків, включаючи вакцини. Тож вакцини, які були отримані за допомогою цих клітинних ліній або випробувані на них, фактично, є частиною так званої фетальної індустрії. Цю індустрію плоду необхідно відрізняти від індустрії абортів, навіть якщо вони пов'язані між собою; але фетальна індустрія ближче до нас, ви використовуєте продукт, вакцина є прямим продуктом індустрії плоду. Тож ми більше не віддалені від цієї фетальної індустрії, і це дуже серйозна аморальність - брати участь із повним знанням та повною свободою у цьому жахливому явищі нашого суспільства. Для католика фетальна індустрія є аморальною і дуже серйозною, тому що ми де-факто співпрацюємо з нею, особливо вчиняємо великий гріх занедбання, коли не протестуємо чітко і рішуче, принаймні проти використання клітинних ліній у фетальній промисловості і у щепленнях.

Тому це велика безвідповідальність Церкви, навіть Ватикану і богословів, які заспокоюють і приглушують совість людей, і таким чином паралізують опір. Це серйозно.

Мушу додати ще одне явище. Нещодавно я спілкувався з жінкою, яка глибоко навернулася до Бога. У минулому у своєму житті вона робила аборти, а після навернення до Бога розпізнала всі його жахіття. Я говорив з нею про вакцинацію, забруднену абортами, і вона сказала мені, що вона змогла краще зрозуміти цю жахливу ситуацію з продуктами та ліками, забрудненими абортами, ніж я чи будь-яка жінка, яка ніколи не робила аборту. Вона сказала мені: «Я можу сказати, що все, що пов’язано з абортом у ліках та їх виробництві, настільки жахливе для мене, тому що я була дуже глибоко зранена фактом аборту». Вона сказала мені, що ніколи не зможе прийняти будь-які ліки, продукти чи вакцинацію, яка певним чином пов’язана з… вбивством дитини.

LSN: Зараз я зустрічаю багато людей, які з різних причин категорично проти вакцини, але ризикують втратити роботу, засоби до існування своїх сімей, якщо вони її не приймуть. Вони кажуть: обов’язки мого стану - забезпечити виживання моєї сім’ї, і я не можу інакше, ніж прийняти цю вакцину, навіть якщо я категорично проти цього. На додаток до цього впливає ще і той факт, що багато хто у Франції вже прийняв ліки та інші вакцини, отримані внаслідок фетальної індустрії. Що б Ви їм сказали?

Єпископ Шнайдер: Для інших вакцин та ліків, заражених абортом, ми повинні мати докази: фармацевтичні компанії повинні надати докази того, що цей препарат був забруднений чи випробуваний. Що стосується відомих нині вакцин проти COVID, таких як Pfizer, Moderna, AstraZeneca, Johnson & Johnson [та] Sputnik, фармацевтична промисловість це визнала. Щодо інших лікарських засобів, ми поки що не маємо публічного зізнання, тому ми можемо їх використовувати, оскільки у нас немає доказів. Але ми повинні запитувати про це щодо всіх ліків.

З того моменту, коли я отримаю від фармацевтичної компанії доказ того, що ліки забруднені абортом, я зобов’язаний не використовувати його та використовувати інші ліки. Ми повинні вибрати хороші компанії та лікарів, які можуть надати нам альтернативну медицину, яка не заплямована абортами, або принаймні натуральні ліки, які Бог дав нам - і, можливо, це буде для нас більш корисним.

Другий момент є більш складним, включаючи людей, які знають, що вони втратять роботу - особливо батьків, які мають забезпечувати свої сім’ї. Звісно, це дуже складне питання. Але принаймні вони повинні зробити все можливе, щоб уникнути приймання такої вакцини. Вони можуть зробити зголошення про спротив сумління; можливо, вони навіть можуть отримати документ від свого лікаря, який скаже, що з медичних причин ця людина не може зробити щеплення - тому що, наприклад, є якась алергія. У такому випадку їм доводиться намагатися знайти всі можливі засоби, щоб цього уникнути, або навіть змінити роботу, навіть якщо це зробить їх біднішими. Вони повинні обрати це, а не вакцину, через її тісну підтримку фетальної індустрії - не абортів, а фетальної індустрії.

Я думаю, що Бог винагородить цих людей багатьма духовними дарами, якщо вони вирішать жити біднішим життям, але не співпрацювати з фетальною промисловістю. Вони точно не помруть з голоду, Бог ніколи цього не дозволить!

Це наш досвід за часів комунізму. Мої батьки, наприклад, не співпрацювали з Комуністичною партією; тому мої батьки не могли мати професії, це було заборонено. Тож вони були простими працівниками, мали низьку зарплату, а ми жили дуже просто. Але Бог не залишив нас; ми були щасливі у своїй вірі, і це дало нам багатство на все наше життя - навіть тоді, коли інші, які прийняли умови Комуністичної партії, мали кращі умови для життя, ніж ми, та й інші люди, наприклад, християни. І тому я думаю, що ми повинні знову надати першість вічному життю, про яке ми забули в останні десятиліття. Навіть у Церкві, навіть добрих католиків, нас захопив якийсь матеріалізм, тому що ми були дуже прив’язані до матеріального життя і надавали йому першість над вічним і духовним.

Отже, це принцип: я б сказав змінити роботу, і навіть якщо мені доведеться виконувати таку просту роботу, як прибирання вулиць, я все одно матиму певні засоби для утримання своєї сім’ї, хоч і бідніше. Я вважаю, що це рішення совісті, але Бог, звичайно, винагородить цих людей, і це буде ознакою протесту і свідченням того, що ми не співпрацюємо з жахливою індустрією плоду.