Кардинал Мюллер застерігає щодо причастя розлучених?
  • Чтв, 05/05/2016 - 18:38

Префект Конгрегації доктрини віри, кардинал. Герхард Мюллер застеріг від таких інтерпретацій папської адгортації «Amoris laetitia», які суперечать вченню Церкви, повідомляє «Gość Niedzielny».

Під час презентації в Мадриді своєї книги "Informe Sobre la esperanza" (Доповідь надії) він підкреслив, що «неможливо жити в стані благодаті і в стані гріха одночасно». Кардинал додав, що «Церква не може змінити закон Божий, в тому числі вчення про нерозривності шлюбу.» «Ми не можна сказати Ісусові" так "у Євхаристії і" ні "в шлюбі Це об'єктивна суперечність» - сказав кардинал німецької курії.

Кардинал Мюллер пояснив, що кожен, хто знаходиться в стані смертного гріха повинен,в найперше, приступити до Таїнства сповіді і що цього не може змінити ані Папа, ані вселенський собор.

Доповідач зазначив, що Папа Франциск турбується про дещо інше, а саме щоб Церква застановилася, як задіяти людей, які знають, що живуть у неврегульованому становищі, але хочуть бути стати ближчими до Церкви. Проте, якщо розлучені особи, які живуть в нових відносинах, хочуть приступати до Євхаристії, вони повинні або розійтися із незаконним подругом, або зберігати чистоту. Адже, як зазначив кардинал Мюллер, не можна виправдати ситуацію, яка суперечить закону Божому.

У той же час, префект Конгрегації доктрини віри запевнив у своїй відданості Папі Франциску і підкреслив, що цінує його особистий і душпастирський стиль. Також кардинал застеріг перед неправдивою інтерпретацією його вчення і протиставленням теперішнього Понтифіка його попередникам.

На цю ж тему кардинал Мюллер говорив під час зустрічі з семінаристами, яка відбулась в Ов'єдо, (Іспанія) 30 квітня. Він підкреслив, що в «Amoris laetitia» Папа не стверджує, що розлучені особи, які живуть у нових відносинах, можуть приймати причастя. Якби Святіший Отець хотів змінити таку важливу і глибоко вкорінену дисципліну,то сказав би про це ясно і представив чіткі пояснення та причини, - сказав префект. Він пояснив, що пункт 351 про сакраментальну допомогу, в цілому відноситься до об'єктивної ситуації гріха, а не до конкретного випадку розлучених, які вступили у нові відносини.

«Те, чого навчали св Іван Павло II у «Familiaris Consortio» і Бенедикт XVI в енцикліці «Sacramentum Caritatis», є досі актуальним», - запевнив кардинал Мюллер. За даними німецьких ЗМІ, кардинал категорично заперечував, наче адгортація Папи Франциска дозволяє розлученим, які живуть із новими партнерами, принаймні в деяких випадках, приймати Причастя без необхідності змінювати свій спосіб життя.

Кардинал ще раз наголосив, що люди розлучені, які вступили в новий союз живуть в протиріччі з Таїнством шлюбу і тим самим в протиріччя з дисципліною усіх Таїнств. Ніхто не може дійсно прийняти Таїнство Євхаристії, без зусиль одночасно для того, щоб жити в гармонії з іншими Таїнствами.

Префект Конгрегації підкреслив, що той, хто розриває узи шлюбу, протистоїть чіткому визначенню Таїнства шлюбу. «Тілесний аспект, стає «антизнаком» нерозривності шлюбу, навіть якщо людина не несе суб'єктивної вини. Це відбувається тому, що життя плоті суперечить знаку нерозривності, вона виступає проти найвищого знаку Євхаристії, що виявляється втіленням любові Ісуса, яка приймає форму Причастя ", - пояснив кардинал префект.

Він зазначив, що "якби Церква дозволила людям, що після розлучення живуть з новим партнером щоб причащатися, зробив би те, що св. Тома Аквінський назвав «підробкою сакраментальних знаків».