Стартує «ватиканський Netflix»
  • Срд, 10/06/2020 - 12:37

У Ватикані з’являється нова медійна пропозиція. 8 червня стартувала платформа «Vativision», завдяки якій будуть доступні серіали, художні фільми та документальні фільми з християнським посланням. Спочатку онлайн пропозиція стосуватиметься лише Італії. Послуга потокової передачі побудована за моделлю американської мережі інтернет-прокатів Netflix.

Цього понеділка Папа Франциск прийняв на приватній аудієнції префекта ватиканської Дикастерії у справах комунікації Паоло Руффіні. Офіційно не розголошували, про що голова ватиканських ЗМІ спілкувався з Папою. Але тема, безумовно, була «Vativision», оскільки в понеділок дикастерія, до якої належать «Радіо Ватикану» та інформаційний портал «Vatican News», стартувала з новою медійною послугою. Завдяки «Vativision» Ватикан хоче охопити міжнародну аудиторію, яка сповідує християнські цінності. Йдеться про художні та документальні кінопродукції про християнські культурні блага.

Головою нової платформи, яка хоче запропонувати якісний контент, є італієць, Лука Томмассіні. – Це для мене причина для великої гордості (...). Скеровуємо «Vativision» на цільову групу, яка досі була занедбана. Наша мета – досягти вагомих результатів, як з погляду якості, так і унікальності запропонованого контенту, а також з урахуванням поширення по всьому світу, яке може охопити 1,3 млрд католиків», – сказав Томмассіні.

Творцями «ватиканського Netflix» є медіа-компанія «Officina de la Comunicazione», яка співпрацює зі Святим Престолом та компанією «Vetrya», одним з італійських лідерів у галузі інтернет-комунікацій.

На початку діяльності планують численні релігійні фільми, такі як «Лурд». Продаж послуги має відбуватися через вебсайт та додаток смартфона, планшета чи smart TV.