«Vatican News»: понад 4 млн користувачів в соціальних мережах
  • Срд, 10/01/2018 - 14:05

Новий канал «Vatican News» зібрав чотирьохмільйонні аудиторію в мережах Facebook, Twitter, YouTube і Instagram. Це черговий підсумок реорганізації ватиканських ЗМІ під егідою Секретаріату по комунікації Святого Престолу. Крім того, нова Глобальна сторінка на Facebook зібрала більше 3 мільйонів передплатників, які читають, слухають і дивляться новини з Ватикану на шести доступних в даний момент мовах (італійською, англійською, французькою, німецькою, іспанською та португальською).

Значно зросла кількість передплатників новинної ватиканської сторінки в «Twitter», яка публікує інформацію на шести мовних акаунтах @vaticannews. До цього слід додати новий обліковий запис @radiovaticanaitalia італійської редакції Ватиканського радіо. Нещодавно був також створений багатомовний канал «Vatican News» в мережі Instagram.

До цих трьох соціальних платформ слід додати канал на YouTube (на 6 мовах) під логотипом «Vatican News», який пропонує користувачам відео за запитом і прямі трансляції діяльності Святішого Отця.

Ватиканські соціальні медіа координуються Редакційним відділом Секретаріату по комунікації Святого Престолу і його Богословсько-пастирським управлінням. Новому інформаційному департаменту Ватикану у співпраці з держсекретаріатом довірені облікові записи Святішого Отця в соціальних мережах: @Pontifex в мережі Twitter (понад 44 мільйонів передплатників на 9 мовах) і @Franciscus в мережі Instagram (більше 5 мільйонів передплатників на одному багатомовному каналі).

Коментуючи останні дані досягнення ватиканського Секретаріату по комунікації, його префект монс. Даріо Едоардо Віган зазначив:

«Зміцнення нашої присутності в соціальних мережах є одним з результатів великого процесу реформування ватиканських ЗМІ, який в даний час наближається до завершення. Це, безумовно, позитивний ефект, досягнутий завдяки старанній праці наших журналістів і фахівців. Будучи працівниками комунікації і слідуючи логіці Церкви, що виходить із себе, всі ми покликані бути серед людей. Сьогодні це означає перебувати в соціальних мережах та Інтернеті з твердою переконаністю і з усією відповідальністю. Тому наші перспективи повинні бути гранично ясні, і вони вимагають, щоб ми ставили в центр людину, відносини, культуру зустрічі, і тільки в останній інстанції - технологію».