Папа Франциск відвідує Бенедикта XVI перед будь-якою міжнародною поїздкою
  • Птн, 19/02/2016 - 18:04

Перед будь-якою міжнародною поїздкою Папа Франциск відвідує Бенедикта XVI, зазначає ключовий ватиканський архієпископ. Він розповів про добрі відносини між обома і як Папа Франциск цікавиться думкою Бенедикта.

Архієпископ Георг Гейнсвайн, якій служить префектом Папського дому, відповідаючи на питання австрійського католицького агентства про "двох Пап", підкреслив, що "є тільки один Папа", а він особисто виступає як "міст" між Папою Франциском і колишнім Понтифіком, враховуючи його подвійні обов'язки як префекта і особистого секретаря Бенедикта XVI.  

"Я живу з Бенедиктом XVI, я регулярно зустрічаюся з ним за їжею вранці і вечорами... так що я працюю в якості мосту, коли Папа Франциск і Бенедикт XVI хочуть обмінюватися повідомленнями, подзвонити або навіть зустрітися".

"Зазвичай Папа Римський Франциск відвідує Бенедикта XVI перед кожною міжнародною поїздкою", і це стало свого роду звичкою, так як молитва у базиліці Санта Марія Маджоре.

Архієпископ Гейнсвайн відкинув будь-які порівняння Бенедикта XVI і Папи Франциска, так як "Папа Римський не є наступником свого попередника, але наступником Петра," так і відмінності людей-цілком нормальні.

Архієпископ Гейнсвайн також підкреслив, що Папа Франциск слідує лінії промови Бенедикта XVI, що відбулася в Фрайбурзі 25 вересня 2011.

У цій промови Бенедикт XVI звернувся до церковної тенденції "стати самозадовільними, прижитися в цьому світі, стати самодостатніми і адаптованими до стандартів світу", і підкреслив, що "нерідкі випадки, коли Церква приділяє більшу вагу для організації та інституціоналізації, ніж для покликання, щоб відкритись перед Богом, відкриваючись світу у відношенні до інших".

Ці питання є темами проповідей Папи Франциска, який раніше часто говорив про них, також під час своїх подорожей в Південну Корею.

На зустрічі з корейськими єпископами 14 серпня 2014 року, Папа Франциск підкреслив, що "пророче свідчення Євангелії є особливим викликом для Церкви в Кореї," оскільки добробут, і все більш секуляризоване і матеріалістичне суспільство може спокушати священиків у способі життя і менталітеті більшою мірою керуватися світськими критеріями успіху, ніж критеріями, які викладені Ісусом в Євангелії".

Папа Римський Франциск успадкував цей пошук менш світської Церкви, і тепер цей пошук пронизує всю реформу Курії.

Архієпископ Гейнсвайн пояснив, що "Курія постійно реформується так, як хотілося б, хто знає про це, знає також, що Курія краще ніж слава про неї. Римська Курія дуже давня, і вже багато століть, за які її структура не змінювалася, і це частково через внутрішні пропозиції і частково через зовнішні пропозиції".