У Львові відбувся тренінг з комунікації для представників Карітасів з цілої України
  • Суб, 05/12/2015 - 23:22

У тренінзі з комунікації «Основні підходи у здійсненні піар – та фандрейзинг-кампаній громадськими організаціями», що відбувався 2 грудня у Львові у конференційному залі Центру міської історії Центрально-Східної Європи, взяли участь 15 учасників з Карітасів Львова, Івано-Франківська, Тернополя, Коломиї, Бродів, Шепетівки, Хмельницького.

 Тренінг організував «Карітас України», провів - менеджер з комунікацій експертно-громадської ініціативи — Реанімаційний Пакет Реформ Андрій Андрушків. Він поділився своїм досвідом, розповів, для чого інвестувати в комунікацію громадським організаціям, як працювати зі ЗМІ, зокрема, з телебаченням. Були передбачені і практичні вправи: учасники вчились ефективно представляти впродовж трьох хвилин свої нові проекти, які мали б зацікавити потенційних інвесторів, давати впродовж тридцяти секунд інтерв’ю для телебачення, а також писати прес-релізи за всіма канонами журналістського ремесла.

Андрій Андрушків зазначив, що комунікацію слід розглядати насамперед як інвестицію: «Перестаньте говорити про інновації в закритих приміщеннях – їх там ніхто не почує». Проблема починає ставати важливою для інших, коли про це говорять. Інновація має бути завжди обговорена.

Учасники тренінгу мали можливість ближче познайомитись, почути з перших уст про благодійну працю на місцях, обмінятись досвідом і поділитись один з одним своїми успіхами, а також проблемами і труднощами.